пʼятниця, 12 жовтня 2012 р.

ПОРТФОЛІО ПРОЕКТУ

Назва проекту: «Народна драма "Специфіка українського вертепу"»

Назва навчальної теми:"Народна драма"


Основний та другорядні навчальні предмети: Українська література, історія, інформатика

Вік учнів, клас: 9 клас, 14 -15 років

Стислий опис проекту:

              Навчальний проект з української літератури для учнів 9 класу.  Метою проекту було формування в учнів прагнення до самостійної пізнавальної діяльності; розвиток вміння продуктивно вирішувати проблеми, грамотно працювати з інформацією; формування навичок мислення високого рівня; розвиток вміння співпрацювати в групі, ефективно спілкуватися і використовувати отримані знання в реальному житті; сприяння формуванню життєво важливих компетентностей, які допоможуть учням в подальшому самовизначенні і самореалізації.
     Координатором проекту виступав учитель, який перед початком роботи демонстрував свою презентацію, ознайомлюються і обговорюють Ключове і Тематичні запитання.
     

План

План вивчення теми

Навчальні цілі:
- розкрити специфіку драматургії, змісту та розвитку українського вертепу;
- надати характеристику окремим видам вертепу;
- здійснити порівняльний аналіз західноєвропейського різдвяного дійства з українським вертепом.

Опис оцінювання :

На початку навчального проекту

 Вчитель проводить попереднє опитування батьків, анкетування дітей, або пропонує учням заповнити З-Х-Д таблицю, щоб виявити попередню підготовку учнів з даної теми та дізнатись їх бачення проблеми. Надає чіткі рекомендації щодо навчання учнів, роздає контрольні списки. Показує учням презентацію, та розповідає про переваги проектної діяльності у навчанні.
Під час роботи
Учитель проводить консультації індивідуальні та групові. Вчитель ставить учням ключове запитання: Вертеп - це сива давнина, містерія Різдва чи актуальна сучасність? Нехай учні обговорять це запитання в малих групах чи в парах та занотують свої відповіді, наведуть приклади, які ілюструють їх думки. Вчитель надає учням основну інформацію про жанр соціально-побутових пісень, їх місце серед інших жанрів, історію їх виникнення, поділ на цикли і т ін. Просить учнів, об'єднавшись у групи, спробувати самостійно знайти відомості. Нехай кожна мала група (чи пара) поділиться з усім класом своїми ідеями. Запишіть ідеї учнів на великому аркуші паперу і нехай цей аркуш висить в класі впродовж всього вивчення теми, що вони час від часу до нього поверталися і доповнювали, чи спростовували свої думки. Учитель спостерігає за роботою в групах та контролює її, визначаючи, кому з учнів потрібна яка допомога у навчанні. Вчитель просить учнів зробити самооцінювання спільної роботи оцінювання групової роботи, щоб зрозуміти свої помилки і мати змогу їх виправити. Після проведення дослідження учні готуються до захисту проекту у вигляді презентації.

В ході проекту
Вчитель оцінює учнівські роботи використовуючи форму оцінювання презентації 

Діяльність учнів:

      Залежно від здібностей учнів, керівник  об’єднував учнів в 6 груп :біографи, дослідники, літературознавці, історики, літературні критики, фоторепортери, які одержали план роботи над проектом саме своєї групи, а через тиждень звітували про виконання роботи.

Відомості про автора

Ім'я, прізвище: Терещенко Алла Віталіївна

Фах, навчальний предмет: учитель української мови та літератури

Навчальний заклад: Харківська  спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №17 Харківської міської ради Харківської області

Місто\село, район, область: м. Харків

Контактні дані: alla343521@gmail.com


Відомості про тренінг
Дати проведення 
01.10.2012-05.10.2012
Місце проведення тренінгу
Харківська гімназія № 55
Тренер
Ходацька Олена Вікторівна

Немає коментарів:

Дописати коментар